03 juni 2008

Jahapp

Förra veckan flöt väl på bra.. Vi var hos Åke och tittade på hans trädgård och jag blev biten av en spindel -.- Det gjorde ont som fan! Sen var jag hos veterinären med Melva.. Det såg tydligen inte bättre ut i öronen för jag hade gjort fel med medicinen.. den hade inte smaskat ner ordentligt eller vad hon nu sa.. hiho.

I fredags tog Amanda, Robin, Emma och Fanny studenten och onsdagen förra veckan tog Glantz studenten. Grattis till er =) Hörde att allting gått bra och att ni hade kul! Fina var ni allihop iaf =)
Imorgon tar Malin studenten, hade gärna varit där men har dåligt med pengar och på torsdag tar Remona, Thibe och Peter studenten.. Grattis till er allihop! Hoppas eran dag blir den bästa!
Själv tar man den inte förrens nästa år å det känns jättebra faktiskt.. kommer sakna min klass när vi går ut. Trivs så jävla bra ^^

I helgen var jag på botaniska trädgården med Miranda och Andreas =) Det var jättemysigt faktiskt.. efter de så var jag på middag hos pappa.. det gick väl mindre bra. Blir så förbannad på Maja.. hon e så klantig ibland så de e inte sant.
Men aja.. Senare samma kväll skulle vi vart och badat med Melva men de var någon idiot vid sjön så vi kunde inte bada henne.
På söndagen så packade jag och reste till mammsingen.. På kvällen bjöd henke mig på bio, vi såg Indiana Jones 4 och jag tycker den var grymt bra ^^ Se den om ni gillar Indiana Jones.

Denna veckan slutar man på torsdag och då ska rummet vara tomt och städat och inspekterat. Får väl se hur det går.
Ska sova i Mirandas rum själv denna veckan pga Melva (hon har hundrum och hon är bortrest).
Jag hoppas att få komma ut och supa i helgen de hade varit kanon faktiskt =)
Får väl se hur de går.

Nu orkar jag inte skriva mer.. Ha de gott alla männskor =)
//Alexandra

Inga kommentarer: