02 september 2008

JOBBIGT


Hej hej! Hejsan svejsan..! eller vafan vem säger så nu för tiden? =)

Idag har jag kört handgräsklipparn på kyrkogården.. fy fan vad de har vart jobbigt. Jag brukar inte tycka de jag gör e jobbigt men detta var grymt jobbigt. Mellan alla gravar å trånga utrymmen å massa bös... gjorde iaf 3kvarter *stolt* ^^

Imorgon ska jag fortsätta klippa gräs men de är bara 2:an kvar som vi kallar den, sen blir de nog annat hoppas jag :D

Vart i stenungsund å tjötat med mamma och vart med jocke och köpt bil idag också... en volvo 760 en D 4T.. herrgårdsvagn ^^ höhö.. fin var den iaf.

I övermorgon ska jag hämta min bror hihi... de ska bli kul att träffa idioten igen! Han har de jävligt bra däruppe i västerås... massa nya vänner å fest å grejer hela tiden =) Han har tydligen inte mött en enda otrevlig person där ännu.

För dom som undrar går han flygtekniska linjen på hässlögymnasiet i västerås så kanske alla hänger med i vad jag pratar om.. ^^

I helgen var jag på krogen med John... de var en klass för sig men jävlar vad roligt jag hade :D

Vi var på en irlänsk bar som ligger mitt emot sjöfartsmuséet.

Hehe därifrån har jag fått veckans citat "Man är inte en riktig kvinna förrens man haft 200kg stål mellan benen" detta var johns kommentar om när jag satte mig på en av kanonerna =)


I helgen... de är något viktigt jag ska göra till helgen de vet jag men vafan va de jag skulle göra då? Spritens fel.. kommer inte ihåg någonting haha.


Jag har äntligen beställt mig en riktig korsett med metallgrejer å skit i :D

Den var inte så dyr å den var grymt snygg :D

Tja de var väl allt då... nu ska jag sova

Gonatt med er allihop

Ha de gött folket

Kram Alexandra

Inga kommentarer: