29 september 2008

Herre Gud!

Imorgon blir de skola och då är de bara att gå upp och börja plugga som vanligt, de ska bli skönt.
Usch är förkyld och grejer inte alls kul, men aja de löser sig väl.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer faktiskt.. Jag har inte så mycke att skriva. Iofs, jag har fått låna min kompis bil å så och vi ska på konsert på onsdag! Hoppas att de blir lite kul iaf :D Ser fram emot helgen som kommer också!
Ska snart permanenta mitt hår, undrar hur de kommer se ut =) Tror de blir snyggt iaf.. hoppas jag höhö.

"Endless are the nights I stay with you
Endless are the dreams you make come true
Forever in my heart you are the reason tonight our love is endless"

Älskar den låten.. Toto med låten Endless.
Jaja nu orkar jag inte skriva mer
Ha de så bra allihop.. jag tror och hoppas att ni alla har de bättre än mig.
Kramar

Inga kommentarer: