13 oktober 2008

Ljuva hösten!

Nu är jag hemma och har de bra! Jag mår bara bättre och bättre nu =) Det kändes skitbra de här. Min nya mentor e så söt hon ringde förut och fråga hur allting var och sådär.. Så söt hon är^^
Imorgon ska de bli soligt hörde jag på tv:n å jag hoppas de blir de så jag kan få komma ut en runda imorgon med hunden!
Jag älskar hösten.. De är så fint. Det finns inget som slår en varm höstdag eller en varm vårdag.. Vintern e ju iofs ännu bättre (om de finns snö då givetvis).
Jaha.. kanske ska till mormor på onsdag =) Det ska bli kul de! Inte träffat henne på hur länge som helst.. saknar min släkt =/
Tihihi... I helgen färgade jag mitt hår igen.. de blev tyvärr lite mörkare än jag tänkt mig men de får duga :D De ljusnar väl de också till slut antar jag.
Näe nu ska jag ut med vargen och sen ska jag sova!
Tjoflöjt med er allihop!
Ha de gött folket
//Alexandra

Inga kommentarer: