17 maj 2008

Helgens gång.

Igår så var jag hos veterinären me Melva och de var väl både gott och ont. Hon har tydligen höftproblem =( Men öronen såg bra ut men nu så har de börjat rinna grejer ur hennes näsa så får åka dit igen om 2 veckor. Men annars var allting lugnt.

Idag (lördag) vakna jag tidigt å gick ut med Melva en sväng, hon börjar gå jättebra i koppel nu faktiskt! Hon har lärt sig sitt och ligg ordentligt och utöver de har jag lärt henne vacker tass, rulla och kråla.
Efter att vi hade åkt till veterinären idag (dom hade öppet hus - gratisgrejer^^) så käka vi frukost och sen skulle vi ut och fiska.
Vi åkte runt i 2timmar och leta efter en perfekt fiskesjö men hamnade i Gräfsnäs slottspark och Melva fick badat istället.
Nu på kvällen har inget hänt så.. ska snart gå och lägga mig.
I veckan blir de till att göra prov, massor med prov och städa Mirandas rum... Usch Mirandas råtta Timo kanske inte överlever natten nu =/ Känns jätetråkigt... jättefin är han. Han och Klaes gick inte så bra ihop för Klaes mobbade Timo genom at riva honom och sådär så vi fick sära dom. Kanske därför som han kanske inte vill leva mer, man vet ju aldrig. Men jag hoppas att de inte var därför iaf.
Nu förlora Sverige mot Finland... satan vad tråkigt. Men jaja sånt e livet.
Jag hoppas att alex haft en bra helg, eller någorlunda iaf. Hon skulle på begravning och så är hon ju nypiercad så hon kan inte riktigt sitta ner en längre stund så vi får väl se.
Nu ska jag dra mig hare gött folket!
//Alexandra

Inga kommentarer: