10 maj 2008

Melva


Jag lägger upp en bild på Melva så ni alla kan se hur hon ser ut.

Jaha ja... sicket fint väder de har varit idag, ska snart ut en lång promenad med Melva så hon blir glad å sådär.

Nu har jag lämnat in min projektplan till skolan å det blir en omkonstruering av Dinglebo. Jag ska vara med Kristina i min klass och vi ska lägga plattor och göra lite rabatter å sånt där bös. Så vi får se hur de kommer se ut i slutet =)
Vi har fått en massa polacker till skolan och dom ska stanna hos oss i en månad. Det finns en polack som luktar så djävulskt gott! Jag och Miranda är helt tokiga i hans parfym. Hade tänkt fråga honom om vad de är för något så man kan köpa den ^^
Alex har gjort bort sig inför en polack... en ganska snygg sådan också. Hon hade sarong på sig och så skulle hon hämta sina grejer vid matbordet innan hon gick. Då sa Emelie eller vem de nu var, att henne kjol e påväg att gå upp å då titade hon ner å grejade med den å öppnade den lite grann å precis då vände sig polacken om och kika henne rätt under kjolen....
Efter fem minuter när hon satt sig ner så skulle hon skoja med mig lite grann å började låta flörtigt å vinkade lite, men grejen var den att de lät högre än vad de egentligen var meningen så han vände sig om och såg detta å sedan dess såg vi han inte mer =P Haha.... jisses vad pinsamt. Men jaja =)
Han öppnade dörren för henne en gång faktiskt.. de var gulligt gjort.
Jaja... i veckan så är de massa prov å grejer. Det ska nog gå bra tror jag :D
Nu får jag sluta å sådär...
Hare gött folket!
//Alexandra

Inga kommentarer: