23 oktober 2008

Mobil fan!

Nu är de verkligen skrot med min mobil.. igår gick luckan av i tusen bitar -.- Men de går fortfarande att nå mig otroligt nog. Håller jag telefonen i ett visst läge ser den faktiskt hel ut =)
Idag känner jag bara för att skriva av mig lite.. jag tänkte skriva något poetiskt men jag får inte ut något ur min hjärna.
Min lille vovve ser ut som en pälsmatta där hon ligger vid fönstret =) Kanske mer en demonisk pälsmatta eftersom hon ser skitläskig ut när hon sover. Hon har ögonen vidöppna och så ser man de vita på sidorna när hon rullar ögonen när hon drömmer.

Min mobil ser ut som ett skelett eller något. Man ser liksom insidan på den å alla stålsaker.. Påminner mig lite om terminator filmerna faktiskt.
Det börjar bli ganska tråkigt att vara ledig.. jag börjar längta tillbaka till skolan =) Saknar mina vänner jättemycke.

Jag har en ny favoritsång som jag inte kan sluta lyssna på.. Det är Mötley crues nya; The saints of Los Angeles.. Fan vad den e bra :D
Jag kan inte heller sluta lyssna på Cradle of filth - Nymphetamine overdose.
Jag måste ha konstig musiksmak.. =) Amy Macdonald ligger också högt på spellistan just nu.

Min hälsa blir bara bättre och bättre =P Mina utslag blir bättre så de börjar arta sig för mig faktiskt! De enda e väl att man är lite ensam om dagarna och sådär men de löser väl sig =) Jag har ju Melva att kela med dagarna i ända så de går. På söndag tar sommartid slut och de börjar verkligen gå mot vintern, min favorit årstid :D Jag älskar jul, snö och den värmen som finns =) Jag vet att de finns en liten dam till som älskar snö och de är Melva ^^ Finns ingen bättre dag än julafton.. så konservativ som jag ändå är så älskar traditioner å sånt småbös.. Det ska firas som de alltid har gjort =P Så de är lite jobbigt att de inte finns någon snö på julafton längre, de förstör min julefrid faktiskt hehe.
Jag tycker att Valio borde uppfinbna en laktosfri variant på risgrynsgröt =) Det skulle dom tjäna på iaf när de är jul. Jaja de var väl ett himla tjöt om jul men jag älskar den årstiden.. Jag blir så jobbigt kramig och kärleksfull när de är jul. Usch vad slemmigt =P

Jaja de var väl allt ifrån mig idag iaf =)
Ha de så gött nu folket!
//Alexandra

Inga kommentarer: