31 oktober 2008

Freestyle

Ja jag kunde inte komma på någon titel så de fick bli någon slarvsylta utav ett.
Nu är de helg och imorgon kan jag få träffa mina Becca och Mulle :D Min mullebulle har jag inte träffat på snart 6veckor.. jag börjar bli sällskapsundernärd (det blir så när man bor på internat, de är en sjukdom!) Och Alexandra.. mitt älskade hjärta. Jag undrar hur hon har de.. kanske borde ringa henne senare :D Så jag iaf får höra hennes röst.

Ska snart förbi Hampus och hämta mina grejer som står kvar i hans lägenhet.. Jag har änna inte haft tid eller orkat åka förbi men jaja får dra ur tummen ur röva och fixa de idag. Behöver Melvas schampo och grejer så hon blir fin i pälsa å saker.

Blä jag fick nyligen reda på att Mirandas hund börjat löpa.. då kommer väl mitt monster snart igång också.. dom brukar löpa samtidigt. Jisses hon kommer vara skitjobbig.. så okej killar, jag vet hur jobbigt de kan vara =P Jag nästan lider med er, men inte alltförmycke faktiskt =)

Japp glad Halloween på er folket btw^^
Nu orkar jag inte skriva mera!
Ha de gött folket
//Alexandra

Inga kommentarer: