25 oktober 2008

Wei..!

Nu har jag ny mobil och nytt nummer! :D Jag känner mig bara smått ruinerad eftersom den ligger på abonnemang nu.. Comviq i all ära ^^
Japp japp... Idag mår jag bra^^
Jag har faktiskt ätit ordentligt de senaste dagarna.. så de artar väl sig där mer antar jag! Jag har ruinerat mig själv denna helgen.. har köpt saker till min älskade hund Melvispelvis.. Hon fick ett nytt säkerhetsbälte, klosax och ett märgben för att hon står ut med mig när jag klipper hennes klor =)
Jag råkade klippa lite på pulpan på en klo... de kändes hemskt mina vänner.. hemskt var de. Men de blödde inte alltför mycke iaf.. hon har 2 vita klor och resten är svarta så de var ändå ganska skicligt att de bara blev en. Nästa gång blir de inga alls förhoppningsvis.
Jag har köpt en boll, nytt foder och nya bajspåsar till tantjäveln också.. Allting har gått på sammanlagt 700kr -.- De är dyrt med voffsing men förhoppningsvis ska jag slippa de flesta kostnaderna längre fram då säkerhetsbältet och klosaxen iaf kommer hålla ett par år =)

Jisses vad jag känner för att göra saker.. inte stressat så på något vis, men jag känner för att träffa nytt folk och utforska mnig själv i olika synvinklar och hitta saker med mig själv jag inte visste trodde fanns. Det hade vart kul =) För inom mig så vet jag att de finns något som vill ut.. någonting som vill blomma ut och vill bli hittat. Kommer du vara den som bringar fram detta ur mig? JA slå då en signal till mig så kan vi ju pratas vid över en fika? Urk jag riktigt ryser.. blä vad jag tycker de låter desperat och reko.. hehe men kunde inte låta bli :D

Nåja.. jag längtar tills jag får träffa beccis igen! Saknar henne grymt möe och skolan =) Bara 2veckor kvar innan jag får komma dit :D
Nåja nu orkar jag inte skriva mera.
Ha de gött nu folket och allt annat löst bös:D Hehe jag gillar de uttrycket.. löst bös =) Nåja nu ska jag sluta skriva!
Over and out
All yours Alexandra

Inga kommentarer: