19 oktober 2008

Promenad i regnet

Jag har legat här i soffan nu i ett par timmar med massvis med täcke och kudde men jag e kall enda in i märgen känner jag.
Var ute en sväng förut i ösregnet.. de var en väldigt spännande promenad får jag ju lov att säga =)

Jao.. igår var jag på krogen med Becca, Johan och Robin. Vi var på rockbaren först och velade.. jag träffade en del människor jag kände :D Bland annat gamla Dingle bor och en stackars kille jag drog tag i på stada en gång (han e grymt schyst!) och John å Emma :D Emma e så himla fin tycker jag.. Tycker om den bruden skitmycke! Hehe de var en knäpp gubbe därinne som spillde ut öl på Johan och han kom fram till oss och var jätteläskig. Jag tyckte lite synd om honom och om hans kompis som fick bära honom därifrån.
Jaja.. efter någon stund drog vi vidare till golden days (Jag VET men vi hade inte alltför mycke pengar =P) där träffade jag Daniel också ^^ Och Roxanna :D De var jättekul att se henne igen.. jisses har alltid tyckt att hon är så söt vilket hon alltid kommer vara =)
Becca fick med mig ut på dansgolvet men de kom en smetig kille som höll på och jobba sig och jag blev inte av med honom så jag sa att jag var tvungen att spy, då flyttade han på sig =) Höhö.
Det var faktiskt en väldigt dkön kväll tycker jag!
Idag har jag varit med Becca hela dagen och de har varit jätteskönt faktiskt. becca skulle diska och jag hjälpte till.. medans vi diskade sjöng vi till Jon bon jovi - it's my life och de mina vänner lät inte för vackert.
Efter de knödde vi ner en pizza och sedan kollade vi på film å käka chips.. Helt underbart vad gött de var!


Imorgon får jag träffa min Melva igen!
Saknar henne jättemycke.. förväntar mig alltid att hon ska vara hemma när jag kommer hem! Iaf någon som är glad över att man kommer hem =)
Jag skall bada jättelänge imorgon!
Fan vad gött de ska bli. Älskar vatten.. har alltid gjort och kommer alltid att göra.
Jag tycker faktiskt att vatten ska vara mitt element istället för jord =)
Men jaja man får vara glad för de man har.. och önska sig de man har.
Jag börjar änna få ont på sidan av mina ben.. jag vet inte vad de är för fel på benet.
Kanske behöver lämna in den på lagning =)
Det löser väl sig de också i sinom tid.
Jaja ha de gött nu folket!
//Alexandra

Inga kommentarer: