07 november 2008

Friday!

Jahapp då har jag blivit utmanad å då får jag anta den förstår jag =P

· Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
· Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
· Låt dem sen veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

- Jag kollar på våra bästa år och är beroende av de
- Jag älskar skolan
- Jag läser Harry Potter serien och har läst om varenda bok 5ggr (förutom den sista)
- Jag är smygkär i Link i Zelda spelen
- Jag har fördommar mot killar som kör 740
- Jag älskar att vara vaken på morgonen och lyssna på andra som ska till jobbet när man själv e ledig
- Jag har fortfarande kvar mina Spice girls bilder =P

Jag utmanar Remona, Adde, Fanny, Henke, Mamma, Becca och Tomas ^^


Det är bara 28timmar kvar nu! :D *trånar*
Snart ska jag åka till Becca och vi ska glo på film å bli flötiga. Vet inte vart jag ska stoppa undan Melva.. men de får väl gå antar jag. Får kanske vara hemma hos mig eller om mamsen kunde ta vargen en stund.
Vilket tråkigt väder de är ute.. alldeles blött, disigt och ruggigt. Känner mig mösepösig.. får klänga på rebecca sen^^ Har redan klängt på Melva hela dagen så hon kommer inte undan!
Min mage kurrar... funderar på att käka en macka på vägen eller någonting.. får se hur de blir med de liksom ^^
Idag vaknade jag klockan 10.14 :D *stolt som fan* Jag vaknar tidigare å tidigare.. de är bra.. imorgon måste jag upp en timme tidigare igen.
Snart kommer pappsen hem.. ska iväg å köpa en ros till honom så han får den innan farsdag eftersom vi inte träffas då. Men de löser sig^^

Nu orkar jag inte skriva mer!
Ha en bra helg folket!
//Alexandra

Inga kommentarer: