05 november 2008

Jafan..

Idag har jag varit med Fanny [Fanjje].. och vi har käkat mat, glott på filmer, spelat kort och tjötat å haft oss. Gått promenader med Melva å sådär.
Jag kan inte koncentrera mig på att skriva men de var väl dagen i de stora hela.

Jag har inte glömt dig Tommy, jag lovade att nämna dig i min blogg and taadaa! Nu är du fanimej nämnd =P Hoppas du har de bra i götet mannen... =)

Låt de få bli helg nu för fan.. de går så långsamt så jag vet inte vad.
Imorgon kommer pappa hem ifrån Tyskland och Österrike. Ska bli kul att träffa farsan igen.. ska dammsuga och mojsa lite innan han klampar innanför dörren.
Jadå.. blir till att sova i soffan idag med. Har nog inte sovit i min egna säng på över 3månader eller någonting. Teven på så man inte känner sig alltför ensam i de stora huset. Varmt är de iaf.. men ack så ensamt.
Jisses såg ni, jag använde ordet ack :P Haha jaja lite kul var de iaf.. tycker jag. Jaja skit i de då!

Nu ska jag försöka vända på dygnet och sova..
Ha de gött folket!
//Alexandra

Jag saknar dig. Jag längtar efter dig.
Jag tycker också om dig.
Jag lovar att hålla min famn öppen för dig..

1 kommentar:

Anonym sa...

du är utmanad i min blogg :P