18 november 2008

Tidsfördriv

Jaha ja.. då e man sjukskriven resten av terminen då. Fasen vad underbart... 6veckors ledigt. Vafan ska man hitta på? Gå hemma och jäsa? Jääääättekul... eller inte. Men de är iaf snart jul :D Hoppas de börjar snöa snart.. älskar snö ^^ Det var iaf 3 minusgrader inatt så man kan ju alltid hoppas! Fast de började regna direkt efter.. sen frös de. De var iofs väldigt halt när jag var ute med Melva mitt i natta.. de gick att åka skridskor på grusvägen ^^

Melva fick världens krampanfall i fredags.. Fy fan vad de var läskigt.
Hela hennes kropp skaka något förbannat och hon tugga fradga och bet sig förmodligen i tungan också för hon börja blöda.
Det gick inte att få kontakt med henne alls när hon fick anfallet.
Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv som just då.. Fick åka in till blåstjärnan med henne, men då hade allt gått över så dom kunde inget göra.
Fick kramplösande medel ifall de skulle hända igen.
Älskar den hunden så otroligt mycke.. hon är verkligen en sann vän.
Hon dömmer en inte som andra gör (tänker inte nämna några namn, känner du dig träffad däremot kanske du bör tänka om?).
Nu mår hon iaf väldigt bra och de känns bra de :D

Hehe de springer en ekorre här utanför =)
Snart kommer henkis hem! De ska bli kul att träffa honom ^^ Han ska dra med sin flickvän hem! Känns kul att han träffat någon som förhoppningsvis kommer ta hand om honom =P Hon kommer ha mycket att göra men de fixar hon nog :D

Nu ska jag in i duschen.. packa lite grann och ut med Melvispelvis. Sen ska jag till min lillefant ^^ Ska bli så härligt att träffa honom igen.

Ha de gött folket!
//Alexandra

Inga kommentarer: