14 november 2008

Skåne då..

Ja då har man varit i skåne och tillbaka då. De tog bara 9timmar... jävla skön tur alltså. Jag fattar varför lastbilschaufförer luktar så illa.. så mycke skräp man äter och grejer.. blä =) Jag har säkert gått upp minst 10kg på den här resan.. 10 stolta kilon som lagt sig som en bilring runt bonnetunnan.
Det var riktigt kul hela trippen tycker jag.. Becca är världens bäst C/O driver :D Hon har suttit och matat mig med choklad, coca cola och skumtomtar hela vägen haha. Jag hade bränt 3skivor som vi hade med oss.. bara bra musik givetvis! (METAL FOR LIFE).
Mja.. stel i kroppen är jag dock.. känns som jag inte har vart på dass på 5veckor eller någonting.. så stel är jag =P Ont i ryggfan har jag också.
Nog gnällt om detta då.
Imorgon kommer mannen ^^ Ska bli så kul att träffa honom igen.Sen ska man ut och åka igen å hämta brev å skit. Bil bil bil... men nu får jag iaf ha 740in hela helgen :D *glad* köra finbil... jisses =)
Näe nu orkar jag fasen inte skriva mer..
Ha de gött folket!
//Alexandra

Inga kommentarer: