10 oktober 2009

Dålig stil och trevliga attityder

Har ni någon gång varit med om att när ni pratat med någon, så tror den personen att du flörtar med denne? Och sen drar dem en gigantisk diss och går, så man står där som ett fån?
Det har hänt mig 2ggr nu och jag blir smått irriterad på sånt! Kan man inte få prata och vara trevlig emot människor utan att dem tror att man flörtar hela tiden? Jag vet inte om jag kanske gör det omedvetet, eller om det kanske är för få trevliga människor här i världen så man inte ser skillnad på flört och en allmänt trevlig attityd?
Näe, den ena killen som "dissade" mig, jag har bara lust att trycka upp min snygga pojkväns häck i ansiktet på honom! ^^
Jag älskar min sångfågel och jag skulle aldrig byta ut honom mot någon, så de så! Sug på den, muahahahaha....

Nu ska jag göra något annat.
Kram på er.

Inga kommentarer: