21 oktober 2009

Gamla vänner!

Åh! Häromdagen började jag snacka med en gammal vän igen =)
Vi började tjöta när vi var runt 15 år och sen blev vi jättebra vänner men sen dog allting ut bara. Det är tråkigt, speciellt om man kom bra överens!
Min vän har ett namn och han heter Andreas, bor i Trosa och är lika gammal som jag^^ Vi träffades via Lunarstorm. Vi brukade skicka säkert meterlånga mail till varann, tecknen räckte aldrig till för ett mail så det blev oftast två fulla mail! Haha ja, så nördiga var vi. Men det var roligt att komma hem och få veta att i inkorgen väntade hans mail måste jag erkänna, dem var alltid väldigt trevliga att läsa!

Här är han i egen hög person;













Jag hoppas att vi kommer hålla kontakten ett bra tag framöver nu!


//Alexandra

1 kommentar:

Viktoria sa...

Höhö ^^ visste att du skulle gilla bilden ;) japp, sloggi är det =)