21 april 2008

Då vare dags igen ja..

Ny vecka nya tag! Fasen vad vuxet det lät och min mamma sa att nu är det slut på att vara barn å tonåring, nu ska man vara vuxen och tråkig!
Men.. de är mitt sista år som tonåring å då gäller de fanimej att ligga i å göra dumheter! Sista året sen är de kört... då ska man va vuxen.. blä.
Nåja idag har jag köpt lite kläder i Stenungsund. Jag blev verkligen jättenöjd :D Jag fick även mitt nya bankkort så nu har jag mastercard utan kredit weeeii.
Jättefint kort faktiskt ^^
I helgen har jag väl inte gjort så mycke.. varit med henke och sen har jag varit hos mammsen. Jag gick igenom hennes PM å det såg jättebra ut medans dom andras arbeten som mamma skulle granska var katastrofala o.O Jisses vad det såg ut.
Henke är här å ska sössa över.. I veckan kommer Remona och ska baka kaka med mig ^^ Ska bli kul faktiskt.
Sen ska jag jobba jobba jobba, imorgon blir de Nol igen ^^ det är rätt okej faktiskt.
Hoppas att dom blev färdiga med Lilleby idag, tråkigare får man väl änna leta efter faktiskt.
Jaja nu hade jag tänkt att sössa en liten sväng.. nästa månad blir de att klippa håret och eventuellt permanenta de också =)
Hare gött allesammans!
//Alexandra

Inga kommentarer: