14 april 2008

Måndag

Hejsan!
Idag har jag varit med min sjuka broder Henketuff... Vi har varit ute och promenerat en kort sväng. Vi stannade till och fikade vid Lindex på torget i Stenungsund. Där tillbringade vi en halvtimme med att skratta åt dörren som lät väldigt roligt. Vi hade inte särskillt mycke annat för oss. Nu har henke färgat håret på mig så får se hur det blir när jag sköljer ur böset ur håret hur det blir... Jag e rädd för att de misslyckats radikalt, men jaja sånt man får leva med ^^
Jag hoppas han frisknar till.. Han har körtelfeber å grejer. Är smått orolig för honom faktiskt. Jävlar, ska beställa uppkörning igen nu... måste göra de när jag fixat håret.
Nåja.. ska ha praktik i 3 veckor nu ska bli skojs.. är smått nervös faktiskt ^^ Jag tror de kommer gå jättebra!
Nu måste jag dra mig... Ska skölja håret som skrivet.. Hare gött!
//Alexandra

Inga kommentarer: