25 april 2008

Det är fredag kväääääll...

Jaha ja då vare fredag igen ^^ Sitter hemma och tittar på talang.. Fanny har icke tittat förbi idag vilket är väldigt tråkigt faktiskt. Hade verkligen sett fram emot detta men jaja.. Ååh... Snart ska alex flytta å jag ska hjälpa till. Jag saknar henne så... Jag ska skicka ett sms till henne snart så hon inte känner sig ensam i Gävle. Hon e som sagt på utbildning för hon ska på sommarturné i år... Aaw.. min lille tant ute i Sverige å flänger. Hoppas det går bra för henne. Nåja.. Jag e glad så länge min tant e glad =)
Hopp hopp.. . Idag varvade jag Guitar hero ^^ Kalla mig efter men jag har fasen inte spelat de så mycke och detta var väldigt bra av mig tycker jag! Bah dammsugaren är sönder så det går inte att dammsuga -.- Jag blir galen. jag hatar när man inte blir klar med någonting. Jag ska få nya arbetsbyxor :D Sånna fiiina ska jag få av Johan ^^ Det ska bli kul faktiskt. På tisdag ska jag vara i Kareby och lägga plattor igen och sedan ska vi till Nödinge å på onsdag ska vi till Nol och städa, folk gillar att skräpa ner där jag förstår inte vitsen =P
Jag e så glad för min vän Danne som äntligen skaffat sig ett pök :D Hoppas de går bra för er! Bara du inte glömmer bort att jag finns så är det kanon =P Haha. Näee... Jag hoppas hon ger dig allt och lite till =)
Jaja... Nu ska jag avsluta
Hare gött folket!
//Alexandra

Inga kommentarer: