17 april 2008

Toorsdag!

Idag är de torsdag å grejer! Dagen har verkligen rusat förbi idag. Vi har varit i Kareby och lagt färdigt gången där, sen var vi i Nol idag och plocka skräp. Varenda tant jag träffade började tjöta med mig där.. ja de var allt om mördarsniglar till när dom hade tänkt sopa med maskinen och grejer.. Sen kom de massa småungar och sa hej å sen fick jag klagomål av en gubbe på rullskridskor. Jag menar, jag e ju praktikant vafasen =P hehe. Jaja men de var bara kul ^^
Jisses vilket fint väder de har varit dom senaste dagarna då! Helt underbart väder att jobba i. Vart förbi min låtsas pappa idag också på hans verkstad i Älvängen. Markus har tydligen fått två små skeetungar till =) Han e så himla go Markus ^^ Jävlar vad rolig han kan vara.
Imorgon ska jag till Lilleby igen och lägga ner dom sista träden i jorden, sedan vet jag inte riktigt vad vi skulle göra faktiskt.
Apropå ingenting men jag sitter framför tv:n och den hemska dubbade lätta reklamen kom på.. fy fasen vad dålig den är! Så töntig så herregud... att man orkar göra en sån fruktansvärt dålig reklam!
Jag har blivit jättesugen på att skaffa katt nu... och hund med. Hund ska jag ju redan ha en ifrån Miranda. Jag saknar verkligen Rutis.. de var verkligen special edition på henne.
Nåja... Nu ska jag vila mig lite granna är jättetrött :D har jobbat intensivt idag.. skitkul är de faktiskt! Må man tycka vad som helst om anläggning men kul är de!
Hare gött!
//Alexandra

Inga kommentarer: