27 april 2008

Återigen söndag

Idag är de en smått tung söndag faktiskt. Fick reda på igår att Alex gjort slut med Louise... Jag ska inte lägga mig i eller så men jag tycker de är jävligt tråkigt. Kom så bra överens med Louise, hon e ju sjukt underbar. Jag hoppas att jag kommer få behålla kontakten och träffa henne någon gång. Vi hade ju planerat att göra en massa saker i sommar.. =( Känns väldigt konstigt faktiskt. Jag är faktiskt ledsen... det känns skittråkigt och det står jag för! Men de är ju inte jag som bestämmer även om jag verkligen hade önskat att jag kunde göra de för denna gången.
Jag kommer sakna henne så grymt... vi kom så bra överens -.- Man får väl gilla läget antar jag hur de än ser ut.
Igår var Remona förbi en sväng å jag plattade hennes hår å hon gjorde mitt hår jättefint :D Senare på kvällen kom Frasse, Miranda och Henke å vi tittade på Indiana jones (det var första gången jag såg den filmen) och ja den var helt okej faktiskt =)
Jag gick ut med Miranda och Taosan en sväng. Vi gick och gungade på en sån grej... som ser ut som ett upp och ner vänt v. I vilket fall så var det jättekul... vi var hemma igen vid 2 på natten ^^
Ja... idag ska jag till stenungsund förhoppningsvis, pappa har inte hört av sig så jag får väl ringa honom och fråga som vanligt.
Jaja.. känns smått jobbigt faktiskt det här med Louise jag kan inte släppa de.
Men men.. sånt e livet!
Hare bra folket
//Alexandra

1 kommentar:

Anonym sa...

nej vad tråkigt att dom har gjort slut:(
pusss/remona