13 april 2008

Helgens gång och annat

Idag har jag haft sovmorgon =) Det var verkligen jätteskönt!
Tennsi och Niklas tittade förbi idag med deras underbara lille kille William som är 3½månad gammal =)

Så himla söt var han! Riktig gullunge.. å joddla på som bare fasen gjorde han också.


I lördags var jag på 30årskalas hos min morbror.

Hans fru Sonja fyllde år och hela släkten var där för att fira dom.
Längesen man träffade släkten faktiskt, de var riktigt skönt att träffa dom^^

Denna veckan som kommer nu har jag praktik å den sker hos Johan, där vi ska lägga plattor och sådär.

Ska bli spännande faktiskt å se hur detta blir.
Om mindre än en månad ska jag pierca mig igen, denna gången i naveln..

Känns lite som om att man är efter när de gäller att pierca sig men pierca mig ska jag!
Har alltid velat ha en i naveln å nu fasen ska jag skaffa mig en!
Så jag och min underbara Alexandra ska iväg å göra det tillsammans =)
Det blir iofs min födelsedagspresent till henne från mig.
Jag kommer verkligen sakna henne.. skall vara ifrån henne under 3 veckor.. Jag vet att de låter nog väldigt löjligt men jag har verkligen funnit mig själv genom henne och jag älskar verkligen den tantjäveln..
Hon är den biten av mig som jag aldrig kunnat tro existerade. Å jag fann henne... Vi fann varann. En bättre vän får man nog leta efter tror jag.
Hon är värd allt.
Helt otroligt hur man kan fästa sig vid människor tycker jag.
Helt otroligt.
Samma med en tjej som heter Malin, Totalt underbar är hon!
Hur jävla go som helst.. Å Louise, Jag verkligen beundrar den människan.. så underbart go hon också! Miranda, Emelie, Rebecca och Louise.. Ni e också sjukt goa människor =)
Känns jätteskönt att äntligen ha hittat dom här unika personerna.
jävla skönt.. av alla svek jag har vart med om.

Nåja.. Mycke babbel om sånt som e lite ointressant för annat folk än dom jag känner att läsa.. Men de ska ju också skrivas ner, det kommer säkert något bättre i framtiden när jag vant in mig här lite grann med att blogga.
Hare gött allesammans!
//Alexandra

Inga kommentarer: