20 april 2008

Tråkiga söndag!

Nu e jag hos mamsen med henketuff, Elin och Rickard den store. Henketuff är jättesjuk (hm.. bakfull) och ligger och tycker synd om sig själv i den stora stora sängen :P
Dom andra människorna gör väl något onödigt som vanligt, som att kolla på tv eller tjöta med varann.
Jag har fått en uppgift av mamma att göra iordning trädgården härute å de ska bli så jävla roligt :D Har redan hittat en massa roliga växter i tusen olika färger (som faktiskt matchar med varann, de är viktigt!) och storlekar!
Jag och Elin jagade ut en skitstor humla förut. Jag ville inte slå ihjäl den så jag tänkte locka ut den med en sked honung å jag kladda med honungen överallt så den skulle följa efter men stolpskottet valde att fastna i persiennen istället och sen prompt och klumpigt ramla ut genom dörren och flyga sin väg... Sicken idiot. Å där står jag med en stor sked honung som den aldrig under sin livstid kommer att kunna hämta in själv. Sicket folk.
Jag har varit ute på äventyr idag och lyckades hitta till soprummet så vi fick slängt våra sopor och de var fanimej på tiden!
I fredags och lördags orkade jag faktiskt inte skriva någonting.. Hade annat för mig ;)
Alexandra ringde igår å jag blev så glad! Hon var så glad och de fick mig att bli glad i hela kroppen =) Hon smittar änna av sig när hon e lycklig ^^ Hon är på utbildning för NSU/UMR. I sommar ska hon på turné och föreläsa om de hon lärt sig nu då.
Jag har bestämt mig för att pierca mig på ett par ställen till nu faktiskt.. De blir naveln, en industrial i örat och en i bröstvårtan ^^ Jag vet vad ni tänker men jag vill ha en i bröstvårtan för jag personligen tycker att de är snyggt å det är ju jag som ska bära den å inte du =)
Jajamen.. Nu orkar jag inte skriva mer faktiskt =) Jag ska ut i köket å dricka massa vatten är törstig som fan -.-
Hare gött folket!
//Alexandra

Inga kommentarer: