16 april 2008

Praktiken och annat.

Nu har jag haft min praktik i ett par dagar och de är faktiskt helt okej =) Igår så planterade vi träd och buskar i Lilleby och idag var vi och städade i Nödinge och fortsatte på en stengång hemma hos Alice i Kareby. Jag jobbar med en tjej som heter Michaela och Maria. Igår i Lilleby träffade jag även Alex och Johan och idag var de bara Johan och hans mamma Agneta jag träffade.. förutom Maria då.
Igår var jag jättetrött när jag kom hem... jisses vad jobbigt de var att plantera träd... tungt som fan. Men idag så la vi ju sten och de är faktiskt jävligt kul, kan man inte tro men de är de.
Har städat lägenheten lite grann idag.. jag grusar ju ner så förbannat efter att jag jobbat -.- Hälsade på grannen också som tydligen heter Birgitta =) Verkar jättetrevlig i vilket fall.

Min tysk har skaffat flickvän :D Jag tycker de är så roligt =) Okej kanske dumt att säga min tysk men folk som umgås med mig vet vem jag menar och varför ^^
Han e jätteintressant att snacka med.. Han blir liksom aldrig tråkig.
Han förvånar mig dagligen när han skriver.
Jisses har tagit mig en jättelåååång välförtjänad dusch idag.. fasen vad gött de var! Känner mig som en ny mannska och fräsch som fan e man också ^^
Nu ska jag få mat :D De ska bli gött med lite mat i bondetunnan!

Hare gött folket!
//Alexandra

Inga kommentarer: