17 september 2009

Alexandra goes nyttig! ^^

Det är inte bara en redig rubrik inte, det är faktiskt sant också! Jag ska ju komma iväg till den där dietisten också, men jag tänkte faktiskt börja lite på egen hand (lite för att bevisa att jag faktiskt har lite karaktär trotts allt)

Såhär såg min frukost ut idag;
Laktosfri filmjölk med björnbär och jordgubbar och dricka till det blev kamomillte med laktosfri mjölk och honung. Jag väljer faktiskt filmjölk framför yoghurt på morgonen, jag har jättesvårt för att svälja yoghurt =S Är det samma för någon annan därute? Eller är det bara jag som har en fix idé för mig?
Bären köpte jag ifrån frysboxen i affären och lät dem ligga i en skål i kylen över natten, och på morgonen vart dem helt perfekta att äta! Gott gott ^^


Jaja, bilden är suddig.. jag avskyr min mobilkamera! Men har man inget annat så får den duga ^^ Den som snodde min kamera får gärna lämna tillbaka den nu, det är inte skoj längre!

Ha det så gott!
//Alexandra

3 kommentarer:

simone sa...

Haha, något måste man ju ogilla ;D

simone sa...

Sv: Jo, det är jättebra med mig! :D Med dig..? Är du i Torslanda nu? Eller du åker väl hem senare :D

simone sa...

SV: aah, vad nice, fast inte så gott med nackspärren där nej, usch.. sovit knas?