06 september 2009

Mysigt, trevligt och magsjuk

Helgen började bra med att Simone var här och vi tittade på film, käkade mat och sen när Linus kom hem spelade vi Lips och Rock band. Väldigt mösigt ^^
I lördags tog vi det bara lugnt hela dagen, Linus lyckades med att varva Demon soul's och jag lyckades bli magsjuk senare på natten, igen. Det är tredje gången i år så jag undrar vad det är som är fel?Jag orkar inte vara magsjuk =/ Jag tycker det är skitjobbigt! Jag hatar att spy!
Idag skulle jag och pojkvännen till hans mormor för hon fyller år, men i och med att jag var sjuk så gick ju inte det.. jag blir faktiskt lite smått grinig på mig själv. Men men, det är sånt som händer!

Hoppas att ni haft en bättre helg än mig! Nu ska jag vila så jag kommer upp imorgon. Sista veckan nu på min praktikplats och jag är helt själv imorgon, har fått nycklar och hela skiten så jag hoppas att det kommer gå bra =)



Kram på er!
//Alexandra

2 kommentarer:

simone sa...

Sv: Din stackare! Synd att du blev sjuk, och jo.. jag är helt bäng i magen alltså, tänker inte beskriva det för dig ^^Haha. men det kanske kom ifrån dig..? Det brukar iaf inte hålla i sig länge på mig.. går det över fort på dig också? Krya på sig!!

PS: Vi glömde ju promenera bort til ldet stället du vet. Får vi göra!

Unknown sa...

Usch o fy :( Krya på dig!