22 september 2009

Sömnsvårigheter

Nu är jag inne i en sån period igen då jag har svårt att sova. Jag har svårt att somna in, jag hittar ingen sovställning och jag är inte avslappnad. Det hela gjordes inte bättre när jag nu inatt, drömde mitt livs värsta mardröm. Jag vet vad den betyder, drömtydning kan jag i huvudet efter allt jag läst.. Men den liksom hänger kvar och jag känner mig rädd, väldigt rädd.

Det är i sånna här stunder man skulle plockat fram det största gosedjur man har och bara kramat om den. I och för sig så har jag ett jättestort gosedjur hemma. Det är en gigantisk mus med en napp i munnen. Jag fick den utav en gammal dam som vunnit den på bingolotto. Damen hette Lanemor, så det fick min mus(!) också heta.
Jag älskar gosedjur.. jag har nog kvar alla mina, har ni? och har ni några roliga namn på dem? ^^

//Alexandra

Inga kommentarer: