30 september 2009

Kyrkans hus.

Idag ska jag återigen ner till Kyrkans hus. Det är inte alls lika tråkigt som det låter, utan där får vi pyssla, baka och sticka m.m =) Det är som en fritidsgård som skolan hyrt för oss på Naturbruksgymnasiet. Förra gången jag var där så ritade jag två tekningar... otroligt nog blev dem båda ganska bra faktiskt! Känner mig rätt stolt.
Är det något jag någonsin skulle vilja kunna så är det just att måla, eller allra helst sjunga. Ni måste ju hålla med om att människor som kan sjunga är väldigt magiska på något sätt? Genom att bara lyssna på en sång kan man känna, tänka och relatera hela sitt liv till... eller kanske bara en period man går igenom just nu?
Nu har jag precis ätit, körv fik det bli för hela slanten. Jag var rätt sugen på det faktiskt, inte ofta det händer men ibland så.

Nu ska jag ner till kyrkans hus och få fika och göra fler armband ^^ Kanske du blir den lyckliga att få ett?

Ha de gött!
//Alexandra

Inga kommentarer: