02 september 2009

Trollkarlens hemligheter avslöjas

Jag kan inte riktigt tycka att det är schyst att göra ett program, där alla trix och knep avslöjas inför hela världen. Vi lever redan i en sån vetenskaplig värld, kan vi inte ha någon magi kvar?
Dessutom lever ju dem här människorna på att häpna oss. Hur kul är det att gå på en show efter att man sett ett sådant program? Jag kommer iaf tänka: "Jaha, men han gör ju bara sådär" istället för: "Wow! Vad fräckt! Detta var det bästa jag sett".
Jag må vara konservativ i frågan, men jag tycker att vissa saker ska få vara!

Vill vi inte ha lite mer magi i dagens samhälle, eller tar den helt slut här?

Bild; Klicka HÄR.

4 kommentarer:

kickan34 sa...

hej! Jo de e bara bra. sovit mesta av dagen tyvärr gick o la mig 5. :P

själv då!? :) har du haft en bra dag?! Kram

Anonym sa...

Skit i att kolla på det bara?

Alexandra A sa...

Haha ja det tänker jag göra =) Men jag tycker ändå att det är fel gentemot dem som lever på detta ^^

kickan34 sa...

hej förresten, var praktiserar du?!

Jag har haft praktik på en trädgård här i närheten ett tag, men de e slut nu, men de va kul. :)

ja jag e oxå trött efter att jag jobbat!! :/ Kram!