09 september 2009

STRESS

Idag fick jag beröm för att jag jobbade så fort ^^ Idag körde jag verkligen på med gräsklipparen och allting gick jättefort! Jag hann klippa allting nästan själv *stolt* :D Jag har klippt gräs i 7timmar idag.. jag känner att min kondition är påväg upp och det ska firas med att jag ska börja på gymmet nästa vecka. Vi har ett gratis gym på skolan... varför inte utnyttja det?

Imorgon är det sista dagen på praktiken, då får man ju bjuda på något.. eller hur? Så ikväll har jag satt igång med att göra en frusen rabarbertårta med citron och maräng.. jisses, det var lättare sagt än gjort. Men jag fick igång allting iaf.
Medans jag bakade skulle jag göra mat till imorgon och ikväll (kyckling med jordnötssås blev det), samtidigt tvättar jag upp kläder och packar ihop inför helgen -.-' Jag känner i hela kroppen hur mycket jag bara avskyr att stressa! Men jag känner mig rätt grym :D

Nu ska jag försöka käka och sen ska jag packa... kram på er :D
//Alexandra

3 kommentarer:

Viktoria sa...

jag var på F&S, grymt skönt! Klart man ska använda gratis gym, om man tycker det är kul... Bra jobbat btw! Du är grymmast!!!!!!!! puss

simone sa...

Sv: Men uuusch! Har du kollat upp numret och så?

Anonym sa...

Haha vad su skräms "Spöktanten" haha, jag vet inte riktigt än.. inte kommit så långt, haha :D