16 december 2008

Alexandra goes galen..

Det har inte varit min dag idag.. Och jag tycker så synd om Becca som behövt stå ut med mig hela dagen. Den har varit så till och från konstig så jag orkar inte ens prata om den.
Jag orkar inte ens sitta här och skriva om att jag har haft en jobbig dag idag. Allting har gått dåligt idag... jag skulle laga mat och jag skulle göra köttbullar och makaroner. Jag hittade inga makaroner, så vi fick ta spaghetti och så tog jag fram pösen med köttbullar som i sinom tid visade sig vara kebab.. så de blev 1kg spaghetti och typ.. 200g kebab så jag har bara käkat spaghetti med ketchup (som givetvis tog slut när jag skulle ha den). Suurt är de.. och jag har ingen lust att göra någonting för jag tror jag blir galen snart. Jag vill gå och läsa en bok för de kan väl inte gå fel, eller?
Jag vill inte skriva mer heller för den delen men jag känner någonstans att jag inte kan sluta skriva för jag vill få allting ur mig. Jobbiga jävla Tisdag.. Och inte får jag några pengar förrens nästa vecka på måndag så jag kan inte köpa några julklappar.
Iofs började den dåliga dagen redan igår för jag och Becca skulle på bio idag MEN de visade sig att jag bara hade en biljett och den bion vi ville se gick inte ens i stenungsund.

Det har verkligen inte varit min dag idag =P

Ha det gott nu allesammans!
//Alexandra

Inga kommentarer: