02 december 2008

YES!

Idag, för första gången, förstår jag mig på hur en blogg fungerar :D Alltså jag har fattat de här med att skriva och publicera å all bakgrundsskit. Men att färgsätta, ändra och greja.. jisses de har ju tagit mig ett halvår att fatta =P Men nu har jag fått till de mina vänner! Hoppas ni tycker om den ^^

Jag har dessutom blivit utmanad igen.. Denna gången av min söta julstjärna Viktoria^^
Så de blir bara till att sätta igång och svara på frågor då!

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig ett annat?
När jag var liten ville jag alltid heta allt annat än mitt eget namn.. Men Alexandra är rätt fint ändå och jag trivs i de.. =)
2. Saknar du något i ditt liv?
Inte direkt tycker jag.. Livet hade väl varit enklare med mer pengar men vafan!
3. Sommar eller vinter?
Vintern är min tid på året!
4. Vad var det första du la märke till hos din partner, som du föll för?
Ojoj.. Jag la ju först märke till hur skönt annorlunda han var.. sen föll jag pladask för hans utseende och hans ögon^^
5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Den bästa julklappen? Jag kan inte svara på den frågan med en enda sak.. för allt jag fått är saker jag antingen behövt, kommer behöva eller velat ha.
6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Vem gör inte de? Man avgör ju själv vad man vill påverkas av.. Klart man vill se ut si och så, ha de som dom har osv. Men man ska önska sig de man har och man får göra de bästa utav de man har änna! De är oftast då man blir lycklig =)
7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
Jag tycker mycke om Sverige.. Eftersom jag är väldigt konservativ utav mig så får de förbli Sverige också. Tills vidare =)
8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Självklart! Men de är ingen idé att lägga massa krut på saker man ångrar.. man gjorde de bästa man kunde i hur situationen såg ut.. Det är de som räknas. Efterkl kan man alltid vara.
9. Hur många barn vill du ha?
Jag skulle nöja mig med 2 men blir de fler så vafan =P Fast blir de 3barn måste jag ha ett till för jag hatar ojämna tal... =)
10. Har du återkommande drömmar?
Ja de har jag.. de kan vara drömmar jag drömt för längesen som kommer igen och sådär =)
11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
En maträtt... hm.. Potatis, sås och fläskfilé =P På Majas vis!
12. Märkeskläder eller inte?
Jag köper de jag passar i sen kvittar märket..! De är kläderna jag vill ha inte märket.. tss!
13. Vart ska du/ni fira jul?
Hos farfar ^^
14. Har du ett nyårslöfte?
Näe! Jag borde ha som löfte att bryta mina nyårslöften!
15. Vad har du för planer för dagen?
Jag ska banneimej ut med hunden på en längre promenad senare ikväll!

Jag utmanar: Adde, Malin och Remona.

Sedär då var även detta avklarat ju!
Idag är de bra kamrater... jag jobbar för fullt i huvet med mina tankar.. och de ska bli bättre!

Ha de gött nu folket!
Glöm inte att rösta i hörnet om varför ni läser min blogg =P
//Alexandra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en fråga: ditt foto där det står vad din blogg heter, är det ett eget foto eller det är mallen? För är det ett eget foto behöver jag din hjälp!

Anonym sa...

Sorry babe..men jag orkar inte göra utmaningar >.<