01 december 2008

December!

Idag fick jag öppna första luckan på min chokladkalender.. Jag skiter i om jag får lite ont i magen efteråt, den lille chokladbiten ska ner i magsäcken min ^^ Gott var de också =)
Jag är inte 20år än så jag får faktiskt ha en chokladkalender *fnys*

Idag har jag varit hos min tjötkärring och efter de fick jag dra och köpa frukost till mamsen så hon får i sig något att äta.. Hon var helt hispig idag nämligen =P
Fick nästan tvinga henne till att äta =)
Men jaja de e sånt som är när man är kär och galen.
Har haft en mindre skönhetsdag idag.. drog på mig ansiktsmask å hele skiten.. och somnade i badkaret i 1½ timme -.- Kände mig lagom uppsvullen när jag gick ur.
Tror aldrig min hud kommer förlåta mig för de =P
Men nu e de rätt lugnt iaf.. de mesta har lagt sig.

Idag känner jag mig starkare i mig själv.. tror jag är påväg att komma någonstans faktiskt. Efter allt slit så kanske jag kan bli min egen till slut :D
Jag har varit så bunden. Men inget ska få stoppa mig nu.. för nu ska jag fanimej slå mig fri! Jag ska ur mina kedjor!
Jag kommer stå som en total främling inför mig själv när jag kommer loss, men de försvinner.. för jag vet att de är de här jag måste gå igenom för att bli fri.
De kommer bli en sån frid, en sådan tystnad. Jag kommer kunna bli mig, en helt ny mig, en kanske lugnare och tryggare person.. Iaf i mig själv.
Jag hoppas att de kan lysa igenom och få folk runtomkring mig att känna samma sak.. för jag e trött på gamla Alexandra.

Over and out piiiipåål
//Alexandra

2 kommentarer:

Anonym sa...

You go girl!!!
puss och kräm <3

Anonym sa...

Jag är faktiskt snart 27 å har en egen chokladkalender :P