17 december 2008

Mjaha ja..

Idag har jag tvättat hela långa dagen ^^ Så nu har jag rena kläder igen, de känns bra!
Olof är på besök här å de känns trevligt de. Längesen jag träffade honom, den gamle mannen. Jag har duschat idag... (jag brukar duscha alltså men för utfyllnadens skull... =P). Jag har lyssnat på thule halva dagen. Dom e jävligt bra tycker jag och jag tänker inte dra upp någon vidare diskussion om att dom är rasister etc för de vet jag att dom inte är och de står jag för.

Jag har inte ätit ännu idag men jag ska strax få mat :D Idag har pappa köpt både makaroner och köttbullar så idag får vi en mer.. riktig middag? Något sådant iaf!

Jag får börja kravla ur min grop jag stått och stampat i nu.. de gör mig inte bättre av att stampa omkring och vara grinig över diverse saker. Jag är glad innerst inne för jag är kär och jag vill att de både ska synas och höras. Dessutom blir de inte bättre än vad man gör de till.. jag tror på boomerang-effekten här... Så, förlåt alla människor för att jag var grinig mot er igår! Jag är gladare idag och jag kan inte riktigt stå för de jag gjorde och sa igår. Så jag ber er att glömma de jag prata om för jag hade som helst inget belägg för de och antagligen ville jag bara ha en ursäkt för att få vara grinig och barnslig.

Har funderat en del på min skolgång... frågan är om jag inte skall gå om 2an? De var där allting började gå lite utför med skolarbeten och sånt där. Jag som ändå hade jävligt bra betyg i alla ämnen jag hade i ettan och början av tvåan. Men samtidigt vill jag gå ut med mina vänner å gå på balen med dom tillsammans.. så om jag gör de får jag hoppa på halva trean och göra de bästa jag kan och hänga med så gott jag kan tills de är över i april. Ta studenten, gå på balen.. plugga hela maj, gå på sommarlov, komma tillbaka och gå ett fjärde år.
Något som tröstade mig en del var ett en person jag trodde de gick väldigt bra för, också fick gå om ett par klasser så nu vet jag att jag inte är helt misslyckad trotts allt :D
Det löser sig när jag kommer tillbaka iaf, inget jag kan grubbla på mer idag. Det blir som sagft inte bättre av att göra de!

Mjorå.. Imorgon skall jag träffa Helena igen sista gången innan juluppehållet. Alltid gött att få prata ur sig om allting. Hon kan dessutom inte döma mig för någonting då de är jag som berättar! Hon måste lyssna på mig och mina tankar.. vad jag vill och vad jag tycker. Skönt att ha en sån att gå till 1 gång i veckan ^^ Får man ur sig lite av varje och sen är de bra liksom.

Näe, jag är min egen och jag är jag! Ta mig för den jag är! Mer kan jag inte vara, göra eller säga. That's it liksom.. Ja givetvis anpassar ju jag mig också efter människor.. men de är ju en annan femma.. tycker jag ^^

Nog allt för att jag älskar jul.. men en sak är jag glad över att slippa med julen! Att jobba i en affär i nordstan. Tacka vet jag skolan än så länge =)


Nu orkar jag inte skriva mera!
Over and out..
//Alexandra

Inga kommentarer: