08 december 2008

Veckans gång

Idag har jag grejat med huset och så.. ska fixa iordning mitt rum innan helgen ^^ *weii* så de ska bli fint och grejer.
Började smått pilla runt med grejer å sådär.. pappa ska hjälpa mig att bära ut saker ur rummet imorgon sen får jag fria händer at greja med de hur jag vill igen :D De ska bli skojs faktiskt.

Usch idag tog Melvas mat slut.. funderar på hur jag ska kunna skaffa ny mat till henne.. blev väldigt kärvt denna månaden. Men får försöka laga mat till henne eller någonting =) Min lilla hårboll.. aaw^^

Till helgen kanske jag ska få träffa min lille poojk^^ Saknar honom så de svider. Men så e de =) Man får hålla sig till tåls ^^ Har ändå umgåts med honom en del å de har varit kul men de är iofs alltid gött att vara själv också ibland. Fast de dumma är att jag inte vet vad jag ska göra.. klättrar på väggarna och är rastlös till max.. Men de löser la sig ^^
NÄE jag vill vara med dig nu.. jag längtar så enormt efter dig gubben. Vackra, underbara du! Är så otroligt kär i dig.. De vet du ju iofs men jag ville bara få de ur mig.. (igen) =P

Ne nu får jag skärpa mig. Snart ska jag käka mat.. idag blir de kebab ^^ Till helgen blir de förhoppningsvis fondue :D Gott som fan.. hoppas vi får bakad potatis till de.. nam nam ^^ Lars-Bo och hans tant kommer.. Eller Laser-Bosse som pappa kallar honom.
De ska va glöggkväll här. Vilket kommer bli trevligt hoppas jag.. om inte någon råkar göra bort sig så gravt som senast. Men de löser sig ^^

Helgen och allt har varit sådär.. Hände lite grejer i lördagskväll på fannys tjejmiddag. Men de ser bättre ut nu iaf :D Några dagar innan de julbakade jag och Becca hela natten lång.. vi var klara halv fyra på fredag morgon -.- Men gött blev de iaf :D
Vi bakade lussebullar, smörkola och pepperkakor.. sicken tid allt tog men de var mödan värt!

Nu ska jag käka folket!
Kram på er^^
//Alexandra

Inga kommentarer: