10 december 2008

Snart Lucia ju!

Japp.. på lördag är de Lucia.. jädrar vad tiden går fort! =)
Ska jaga upp Linus i ottan så jag får kolla på Luciaböset på tv som jag gjort vartenda år hittills.. måste göras! Traditioner ska inte brytas.. ^^ Lite konservativ är jag allt.. eller ganska mycke. Jag hatar när saker förändras.. alltså människor och sånt får gärna förändra sig men just omgivningar och storhelger etc.
Jul ska firas med släkten och sånt där bös =P Så e de bara!
Sen har jag väl lite separationsångest till folk.. De ska sannerligen gå riktigt åt helvete (Då menar jag så man verkligen inte kan prata med varann utan att bråka) innan jag slutar umgås med människor.
Jag är så fascinerad av människor.. deras historier, bakgrund och framtid. De finns alltid ett skäl till varför man är som man är och gör de man gör.. även om de inte alltid är en ursäkt så är de iaf alltid en förklaring.

Jäpp jäpp.. De blev visst inte fondue till helgen >.< Men de blir Majas grekiska kyckling! Den e sjukt god den med.. å flötig. Man kommer ju minst gå upp 5kg på den kvällen.. men de får va =)

Idag fick Melva sig äntligen en långpromenad! De var hon sannerligen värd tycker jag... Matte fick sig en omgång också. Kanske blir en imorgon också.. hoppas på de iaf :D De var änna en trevlig promenad ^^

Skulle kopplat in mitt wii på Linus tv idag men vågar fan inte de =P
Kommer säkert gå åt helvete någonstans så de får han hjälpa till med.
Hihi... han kom och hämta mig igår ^^ Så himla skönt att få träffa honom igen.. så jävla glad jag är att få vara i hans närhet igen.
Är de någon som kan få mig att känna mig lugn och trygg så är de Linus.
Han får verkligen ner mig på jorden ^^ Vilket e hur gött som helst då jag lätt svävar iväg och sådär. Jag känner mig inte ett dugg stressad hos honom.. vilket leder till att min mage håller sig lugn.
Tycker så myycke om diiig... Herregud de är helt overkligt hur mycke jag tycker om dig!
Går inte en minut då jag inte tänker på dig.. saknar dig när du e på jobbet men snart får jag träffa dig :D *Längtar*

Näpp nu orkar jag inte skriva mera! ha de gött folket!
//Alexandra

Inga kommentarer: