03 november 2009

Ett helt år!

Ja, nu har det gått ett helt år sen jag och Linus fell in lööve! Tänk vad tiden går fort ändå^^
Det känns inte som om det gått ett år. Jag är så överlycklig som har en sån underbar pojkvän! Ja, riktigt lyckligt lottad är man =) Alla borde ha en Linus i sina liv!

Vi firade våran dag på en restaurang i Göteborg, maten där var jättegod! Men jag kommer tyvärr inte ihåg vad restaurangen heter.
Efter att ha ätit den goda maten så gick vi runt i staden en stund, vilket var helmysigt då dem slagit på all belysning i träden.
Det var verkligen en jättemysig kväll! Inga höga förväntningar på något, inga krav och måsten. Bara jag och Linus (och maat... =P).


Hoppas att ni alla också hade en underbar helg =)
//Alexandra

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Åhhh va mysigt ni har haft det!!! Skulle man kunna få låna Linus en dag eller så? :) Nej skämtåsido. Ni passar super tillsammans, you are love <3

Viktoria sa...

Glömt att beställa tvätt... två ggr har jag glömt och beställa. Idag glömde jag också bort det, men det är ingen ko på isen för beställningen ska vara inne innan 12 på torsdag (imorgon). Men jag har för mig att jag SKULLE beställa tvätt idag för säkerhets skull... Hoppas hon inte är arg på mig nu, jag har ju dagen på mig imorgon...