18 november 2009

Nationellt prov och kärt besök

Idag gjorde vi nationella proven i svenska b, som ungefär alla gymnasieelever runtom i Sverige har gjort idag. Det var den skriftliga delen, den muntliga har jag redan gjort. Jag trodde det skulle gå grymt mycket bättre på den skriftliga än på det muntliga, men icke. Man fick från halv ett till halv sex på sig och jag satt till tjugo i fem, så jag satte stämpeln på mig själv idag som redig plugghäst! Ja, alla har vi våran plats i livets stora cirkel!

kväll kommer Miranda upp till mig här i min stuga. Det ska bli alldeles för trevligt. Vi ska nog bara vara jobbiga och skratta mycket, som vi brukar göra!

Nu ska jag greja med historia och tvätt!

Kramar!

2 kommentarer:

Matilda sa...

vad hade du för muntligt? har du några tips?

Och även hur man skulle lägga upp det muntliga? var det två bilder eller texter? :)

Alexandra A sa...

Hejsan! Jag är ledsen för segt svar på det här med nationella =) jag har lagt upp ett inlägg nu på vad man kan göra på nationella. Jag ska också lägga upp hur mitt Pm såg ut.

Ha det gott!
//Alexandra