11 november 2009

Jag har bestämt mig!

Jag ska vaccinera mig. Om inte så för mig själv så har jag ett ansvar gentemot andra människor. Jag vill inte heller ligga sjuk i 2-3veckor i världens jävla influensa, jag tror jag kan klara av att vara hemma en dag om det nu skulle bli så att jag får den biverkningen på vaccinet. Om ni undrar varför jag helt plötsligt är så positiv så är det för att jag har pratat med en läkare och han svarade på alla frågor vi hade och ja.. jag känner inte alls något obehag inför vaccinet. Har man vaccinerat sig förr så kan man göra det igen.
Min slutsats blir alltså; Jag tycker att du ska vaccinera dig också =)

//Alexandra

1 kommentar:

Viktoria sa...

Nu blev jag glad :) jag lever prima 3-4 veckor efter vaccinationen :) men jag låg hemma en dag så det var det värt :)