12 november 2009

Hoppat med bollar

Idag har jag tränat med min granne Erika. Vi spelade badminton, basket, fotboll och sen höll vi på med en medicinboll. Jag tror jag kommer få mer än tusen blåmärken, men jädrar vad skoj jag hade =) Det blir till att dra ner nästa vecka igen. Jag ska fanimej ta mig i arslet och gå till gymmet på onsdag nästa vecka. Jag ska... jag ska verkligen!

Beställde studentmössan idag förresten! Nu är det bannimej inte långt kvar. Det ska bli så himla skönt! Jag förtjänar den här studenten så grymt mycket. Det löser sig detta, allting löser sig =) Jag ser ljuset i slutet av tunneln.. jag känner att jag är påväg.
Det är ett faktum, jag har aldrig mått såhär bra som jag gjort det senaste året i hela mitt liv. Och jag har gjort allting själv.... jag har gjort det själv.

Gymnastiksalen i skolan.











MVH
Alexandra

Inga kommentarer: