26 november 2009

Jag har fastnat...

För ett spel som min pojkvän har köpt... spelet heter Dragon age: Origins och jag kan inte slita mig. Det känns som en bra efterträdare till Zelda: Ocarina of time som jag varvat om och om igen i snart 14 år. Iofs har jag spelat de nyare varianterna utav Zelda, så jag har hängt med! Men nu har det iaf blivit så att jag fastnat för Dragon age. Spelet känns ganska mycket som WoW tycker jag.
Jo, jag har också haft min period och spelat WoW, det gick dock inte så bra då jag tröttnade när jag hade spelat upp mig till level 10 på alla 15 karaktärer som jag lyckades göra under den perioden. Det var inte det att det blev för svårt, jag bara tröttnade på de ändlösa sökandet tvärsöver alla länder. Det blev tråkigt. Dragon age har roliga karaktärer i sig och man slipper springa så mycket själv överallt samt att man får tjöta mycket^^ Det gillar jag! Prata är kul.. för sådan är jag ju själv =)
Jag är inte mycket utav en spelrecensent, så om ni vill läsa mer om spelet så rekommenderar jag att ni trycker HÄR och går in och läser.












Ha det gött allesammans!
//Alexandra

Inga kommentarer: