14 februari 2009

Blablabla

Jag hade en sån konstig dröm häromnatten.. att hela världen brann! Allting stod i lågor men ingenting brann upp.
Lågorna var liksom över allting.. drömmen var ljus så jag vet att den handlar om de yttre i alla fall. Jag har ingen aning om vad den riktigt betyder ännu men det skall jag allt klura ut ^^
Inatt fick en person ett väldigt fint besök. Det var väldigt vackert att få se faktiskt.. jag önskar att jag kunde få ett sånt besök =P

Nu e det helg och alla hjärtans dag å sånna grejer! Personligen är jag väl inte så mycket för denna dagen.. men man blir ju helt klart påverkad av vad alla andra ska göra och sådär =) Det låter så mysigt alltihop med middag och grejer!
Men vafasen! Jag hoppas att alla får en bra alla hjärtans dag idag!
Jag kommer iaf ha en person i mina tankar idag. Denna människa flög nyss ifrån Sverige och jag önskar dig en bra vecka dit du ska, och jag tror verkligen att du kommer klara detta! Om inte annat hoppas jag att du hör av dig..!

Jag saknar min lillasyster Elin. Du ska veta att din syster tänker på dig hur mycket som helst!
Och min bror henketuff.. Jag hoppas allt går bra för dig däruppe.. jag e jämt orolig för dig =) Men jag vet att även om du e galen så sköter du dig och är rättvis, även om de inte alltid slutar så rättvist alla gånger.

Nu e jag helt frisk ifrån influensan men jag tror jag smittat ner Linus istället =/ han säger att det kliar i halsen och grejer så jag hoppas han inte blir alltför sjuk.
Jao.. då ska jag väl ta och göra annat då =)

Kram på er allihop!
Ha en bra alla hjärtans dag ^^
//Alexandra

Inga kommentarer: