03 februari 2009

Tisdagar

Är nog en av de tråkigaste dagarna som finns tror jag =)
Det händer aldrig något på tisdagar.. det är en sån dag som passerar förbi bara.
Jag säger nog väldigt sällan orden: kommer du ihåg vad vi gjorde förra tisdagen?
Jag menar.. man säger förra onsdagen, måndagen, torsdagen och speciellt förra fredagen.
Men jag tycker det är sällan man säger förra tisdagen? Det kanske bara är jag men jag har verkligen funderat på de =P
Meningslösa tisdagar liksom.

Ja idag har de varit en ganska vanlig dag.
Men jag börjar komma en kompis närmare nu.. och det känns jätte, jättebra.
Det har bara varit studieverkstad hela dagen idag.. eller iaf halva.
Nere på trädgård så satt Johan, Engelbrekt, Carl, Kristina, 08an, alex och jag.
Det var rätt gött faktiskt.. iofs var ju Thina och Mimmi där också som tog närvaron och sånt bös.
Mja.. jag e glad att jag slipper motorsågskursen än så länge =P
Den verkar inte särskillt rolig om jag skall vara ärlig.
Men men.. den ska också göras.

Snart e det middag!
Fast de e frukostkörv med pasta idag... men pastan e go :D
Den kan man käka massor av.. vi brukar oftast få den mindre skruvpastan eller dom som är som små spiralformade rör.
Gott gott ^^
På onsdag blir det köttfärslimpa till lunch och chilli con carne till middag.
På torsdag vart de minnestronesoppa (alltid soppa på torsdagar med nybakat bröd) och efter det blir det efterrätt :D
Hoppas det blir chokladpudding som förra veckan.
Iofs e jag nöjd vad som, bara de inte är toscapäronen -.- dom har i princip bara tagit ett inlagt päron med smällt smör och lagt i mandelflarn med glass till.
Pajen e också rätt god.

Jisses, jag har verkligen inget vettigt att skriva.
Jag har sovit dåligt inatt med.. jag sover skitdåligt.
Jag vet inte vart det kommer ifrån och varför.
Jag börjar tappa massor med hår å grejer.. kanske har vitaminbrist eller något?
Det brukar ju alltid vara så.
Men jag äter iaf en måltid om dagen :D
Ska se om jag kan få ut Zanna på en promenad runt tosekulle senare.
Jag ska ju ta mat till alex sen ja vid middagen som är om en kvart.
Jajajaja...

Jag känner mig verkligen tom.
Tom på ord.
Finns de inget mer i livet?
Var det här allt som kunde hända?
Finns de inte någon gammal magi kvar i världen?
Ge mig mer mystik, mer spänning!
Ge mig ett meningsfullt liv där jag inte blir en person i den stora massan.
Ge mig något att tro på!
För hur vi än gör blir det bara fel..
Hur jag än gör så står jag stilla där jag står och de är ÅNGESTframkallande!

Nu ska jag äta...
Sen ska jag göra massor med alldagliga tråkiga saker som alla människor gör dag in och dag ut.
//Alexandra

JAG ÄR FRUSTRERAD... *suck* -.-

1 kommentar:

Viktoria sa...

Du är INTE en i mängden för mig. Du är dock en betydelsefull person för mig. I need you, you see?? Ta hand om dig<3 hah, låter som Garniér :P ne men, sköt om dig! KRAM