23 februari 2009

Vardagens gång.

Somnade inatt vid 03.30 typ. Vaknade 11 och var pigg som fan. Gick och duschade, grejade iordning mig och sen ner till biologin med min nya klass. Jag känner mig inte riktigt välkommen där ännu men det ska väl förhoppningsvis bli bättre med tiden. Det är en väldigt speciell klass.. dom e väldigt högljudda och några utav människorna verkar inte vilja ta någonting alls på allvar. Men men ^^ Gymnasiet är den tiden i livet man e som mest social sägs de.
Den lektionen varar iaf bara i 1 timme och jag slipper den framöver, YES!
Imorgon skall jag ha engelska prov, muntligt. Jag skall prata om ett ämne i 10min. Jag funderar på att prata om mig själv.. där kan man smeta på hur mycket som helst. Berätta om hela min barndom och uppåt. Blir nog fint de där.
Ikväll så var jag med Rebecca och Miranda.. vi spelade wii, tjötade och käkade kex hela kvällen. Det var rätt skönt faktiskt.. känner mig varmare inombords nu än tidigare.
Igår kväll var jag helt slut i huvudet.. tror jag gick igenom vartenda känslomässiga stadie som finns. Det var väl spännande på sitt vis men ja.

Helvete vad det är kallt på mitt rum! Jag betalar för värme men får man någon? Näe.
Fryser röven av mig.
Jag vann 20kr på lotto idag.. lucky me. Dom skall jag lägga i spargrisen, det är ju mycket hårda tider just nu.

Imogon skall vi ha spelkväll i Dinglebo. Jag vet inte vilka det är som kommer och sådär men det ska väl bli roligt. Jag och Becca spelade super mario hela kvällen. Det var verkligen skitkul! Så vi ska fortsätta imorgon igen.
Jag ska försöka mig på Mirandas balfrisyr imorgon också så vi vet på ett ungefär hur jag skall göra på själva baldagen.

Fy vad ensam du kan få mig att känna mig.
//Alexandra.

Inga kommentarer: