20 februari 2009

Snö.

Ja då var det snö ute igen. Jag och Linus var ute och gick en sväng igår i snön ^^ När vi var ute fick jag syn på en stång och då tänkte jag att den skulle man kunna slå runt på.. Och det gjorde jag men stången var inte så hög så jag slog i huvet i marken.. Det är nog enda gången i mitt liv jag känt att jag börjar bli vuxen =P
Ska nog städa lite hemma hos Linus tror jag. Iaf diska för det finns inga glas kvar. Jag tycker så mycket om dig Linus! För mig är du den underbaraste människa jag känner.
Usch nu blir jag blödig å lipig. Får sluta med sånt här.
Men jag kan inte rå för det.. Jag känner så för denna människa.
Jag tog mig en promenad häromdagen och jag kom fram till att världen är så vacker. Omgivningen omkring mig fyllde mig verkligen med liv. Jag kunde andas fri luft i mina lungor.
Jag vill vara en del utav denna fantastiska värld. Jag ska bara hitta min plats, för ännu vet jag inte var jag hör hemma.
Ja förutom i min tantiga rullväska som jag brukar köra över fötterna på folk med.
Nu står jag iaf som ägare på Melva och ska pressa på Melvas köpare lite grann så jag kan få mina förbannade pengar någon jävla gång! Blä på dom.

Jag tänkte att jag skulle skrivit något smart här men det känns inte relevant att göra det just idag faktiskt.
Ha det gött nu allesammans
//Alexandra

Inga kommentarer: