02 februari 2009

Mannen med järntasken

Fredriks fina kommentar :D
Varje gång Fredrik kommer i närheten så brukar vi prata om hans sexliv.
Det är alltid lika roligt.. ^^

Idag var de kebab i bamba, de är väl helt okej faktiskt.
Imorgon skulle de bli.. öh.. ja de kommer jag aldrig ihåg -.-
Nåja.. idag trodde jag att jag hade lektion i biologi men så var inte fallet.
Så jag hade inte behövt åka till skolan i söndags >.<
Men de är lugnt ^^ Skolan e väl alltid rolig.....

Idag har de inte hänt något särskillt faktiskt.
Drömde en ganska mysig dröm inatt, även om jag sov fruktansvärt dåligt så var drömmen bra iaf.
Jag drömde att jag var ute å flög å grejer..
Det var jättemysigt^^
Näe helvete.. jag e inte den som använder ordet mysigt, nu får jag skärpa mig.

Kollade iofs på film med Zanna och alex nyss.. de blev the stepford wives.
Den var läskig, sorglig, jobbig, skitbra, kass och bra på samma gång.
Den var lite häftig faktiskt.. =)

Men ja.. nu ska jag väl ägna mig åt att sova tror jag.
Gonatt på er allihop
//Alexandra

Inga kommentarer: