25 februari 2009

Shake it baby!

Helvete vad jag sitter här och skakar! Ska snart ringa Melvas nya familj och kräva dom på pengar, huh. Jag hoppas jag har benmärg nog att kräva detta.. jag börjar bli så förbannad! Nåja det löser la sig =)

Idag har jag käkat 2 pannkakor och bulgur. Jag fattar inte hur skolan kan servera pannkakor som ensam middag! Man vill ju ha något matigt till dom iaf. Igår åt jag lite pastagratäng.. skitäckligt -.- Fan vad jag klagar.. dom gör säkert sitt bästa i köket de är väl inte de.. Det smakade verkligen bara inte bra.
Jag får ju specialkost och de brukar inte direkt vara samma kvalité på min mat.. den brukar vara extra bränd och knaprig.

Jao.. jag har IBS. Det är en stressrelaterad sjukdom som gör att min tjocktarm är överkänslig mot saker som bönor, lök, linser, ärtor, paprika, sötningsmedel och laktos. Den är kronisk.. så jag kommer leva med kronisk magsmärta i resten utav mitt liv. Men om jag följer min kost och motionerar så mycket som jag skall göra.. så kan jag få mindre ont. Men det kommer aldrig försvinna.. Så var ligger egentligen motivationen att ens följa min kost? För mig känns de bara lönlöst. Jag har ändå ont i magen jämt.. vad gör då lite magont till?

Åh vad jag e gnällig -.- Jag ska snart ner till alex och ringa det där samtalet. Sen ska jag till Erika och ta med Mirandas hund ut på en promenad. Röra på döfläsket. Det ska bli gött faktiskt.
Imorgon får jag träffa Linus! Det ska bli så skönt att få komma hem till honom igen. Han får alltid ner mig på jorden igen.

Jaha ja.. Nu börjar jag tröttna rejält på all musik jag har. Jag får fixa till detta när jag kommer hem!
Åh fronter suger! Alla lärare säger att dom ska lägga upp alla skolgrejer där men det har dom ju inte gjort! Svårt för mig att göra provet på krukväxterna om jag inte vet hur dom ser ut. Jag kan alla latinska namn för dom.. men på vilken jag ska skriva dit namnet på vet jag inte. Får tjöta med Ulrika imorgon.

//Alexandra

Inga kommentarer: