24 februari 2009

Som att åka båt.

Idag har jag haft ovanligt mycket yrsel. Det känns lite smått jobbigt, för det känns som om jag skall ramla hela tiden så fort jag inte skärper till mig ordentligt när jag går. Men så är de =)
Kanske har vattenbrist eller någonting ^^

Då sitter man här å planerar inför helgen.. Jag har kommit på en del saker men allt är inte riktigt färdigt ännu. Får se hur det blir... =)
Jag tror de blir bra.. är ju inte megarik men de ska väl få ihop något bra utav de här hoppas jag.

Imorgon blir de massor med biologi med tvåorna.. jag fruktar detta men de får faktiskt vara. För jag ska gå i denna klassen ett tag nu och det skall väl bli bra på sitt sätt.
Jag har iaf studieverkstad på eftermiddagen så de e ganska gött. Har inte jättemycket att göra förutom något ekologibös jag fick igår. Nåja.
Åh på torsdag får jag åka hem och träffa Linus :D Han gör mig så glad ^^ Hihi. Nu blev jag glad och skall sova =)

Kram på er allihop.
//Alexandra

Inga kommentarer: