10 augusti 2009

Åskan kommer och går..

Fan vad det har åskat inatt igen >.< Men denna gången var den ganska långt borta faktiskt, vilket betyder att jag inte behövde vara rädd så jag skaka =P Jag har nämligen en liten bitterljuv relation till åska. Jag blir paranoid och nervös när de börjar mullra och blixtra, men sen så tycker jag det är fascinerande att titta på. Jag har stor respekt för åska så jag skulle aldrig göra något dumt där inte! Men ändå, det hade varit fräckt att ta kort på den eller något, det är ju ett rent mästerverk ändå. Samma med dem har glasskålarna som man kan göra när åskan slår ner i sanden (ni vet, som dem gör i filmen Sweet home Alabama). När jag tänker på åska tänker jag även på Madonnas låt; Ray of light. Den låten går verkligen i ett i högtalarna här ^^ Om du vill lyssna kan du göra det HÄR om du har spotify.


Är inte det något utav det vackraste som finns? Bilden är tagen härifrån

Inga kommentarer: