31 augusti 2009

Hår, hår, hår!

Jag har beställt tid hos frisören och med det så ploppar det eviga frågorna upp i mitt huvud; Hur ska man klippa sig? Ska jag ha långt eller kort hår? Ska jag klippa något nytt, eller något jag passar i? Modernt eller inte? Man kan ju få ångest för mindre!
Förhoppningsvis har man en bra frisör som kan hjälpa en, men man vill änna ha ett litet hum om hur man vill klippa sig ändå? Jag har ganska tjockt hår som gärna lägger sig och blir snabbt platt. Även om jag använder speciella schampon, hårspray, Osis dust it, tuperar det och dylikt så blir det ingen volym på böset! Dagens i-landsproblem =P


Den här frisyren ska vara en av de modernaste enligt tv4.se. Jag tycker den är himla snygg! Men skulle man personligen passa i den?



//Alexandra

5 kommentarer:

simone sa...

Haha det låter bra det där med mösebyxerna ;) Jag tror allt möjligt svall hade passat på dig alltså, har ju sett lite alternativ nu :D

kickan34 sa...

testa nåt nytt, jag blir alltid lika nöjd när jag kommer hem från frissan. och ja det växer ju ut.. men kolla typ hårmagasin o så.. :)

Hopaps du hittar nåt som passar, frisörer ska ju vad som e bra och inte för ansiktets passform!! :)

Kram!

Viktoria sa...

klart att du skulle passa i det, allt klär en skönhet ;)

simone sa...

Hej hopp! köpte dem på ica igår :) Hähä.. när ska du klippa dig förresten?

simone sa...

Sv: Ah, men kort eller långt, locka det kan du ju göra iallafall :) Jag tycker du ska klippa i lite coola etapper, rock ;)